IMATGE 1 |
- Fila de persones amb paraigües, cadascuna sobre una espècies de pibots situats en un riu. El paissatge en sí es podría dir que s'assembla a Xina, per la modalitat de les cases.
- Crec que és una imatge trucada, sense elements afegits.
- Format horitzontal.
- Fotografía complexa, icònica, monosèmica i original.
ENQUADRAMENT
- Pla general.
- Angulació lateral i suament picada.
- Imatge en camp.
- L'aire el podem percebre en el riu, el cel...
COMPOSICIÓ
- El punt de fuga és el centre de la imatge al fons.
- El pes visual són les figures humanes.
- Una línia fàcil de captar és la fila de persones, la vora de les muntanyes...
- No percebo cap forma.
- Els centres d'interés estàn repartits formant una línia i les cases situades als laterals de la imatge amb un riu que les separa.
- L'ordre de lectura seria el següent: les persones, el riu, les cases, les muntanyes i el cel.
- No crec que hi exixteixi una simetria en aquesta imatge, hi han elements totalment diferents. Hi han repeticions: les persones i les cases.
ENFOCAMENT
- Hi ha una gran profunitat de camp.
- El codi lumínic és de qualitat tova, amb procedència natural de tarda-nit.
- La direccionalitat és principal.
- Cromatisme desaturat, colors predominants dels quals són el blanc, el negre, el gris i podem diferenciar fins i tot els colors de la roba de les persones.
- Temperatura de color freda.
- Textura rugosa.
IMATGE 2 |
DESCRIPCIÓ MATERIAL
- Un grup d'adolescents jugant a fútbol en un camp de sorra, al final distingim entre la pols una serralada de muntanyes.
- És una imatge al natural.
- Format horitzontal.
- Fotografía complexa, icònica, monosèmica i estereotipada.
ENQUADRAMENT
- Pla general.
- Angulació frontal i suament picada.
- Imatge en camp.
- L'aire el podem percebre en els espais vuits del camp de joc.
COMPOSICIÓ
- No hi ha punt de fuga.
- El pes visual són les figures humanes i la porteria.
- Una línia fàcil de captar és el perímetre de la portería i la vora de les muntanyes.
- No percebo cap forma.
- Els centres d'interés estàn aleatòriament dispersats.
- L'ordre de lectura seria el següent: els jugadors de fútbol, la portería i les muntanyes del fons.
- No crec que hi exixteixi una simetria en aquesta imatge, hi han elements totalment diferents. Hi han repeticions: les persones i les muntanyes.
ENFOCAMENT
- La profunditat de camp és confosa, és poden definir tots els jugadors, però els del fons están una mica desenfocats.
- El codi lumínic és de qualitat tova, amb procedència natural de matinada.
- La direccionalitat és principal.
- Cromatisme desaturat, colors predominants dels quals són el marró, els colors de les samarretes i el color carn de la pols.
- Temperatura de color càlida.
- Textura rugosa.
IMATGE3 |
- Una platja amb una espècie de passarela delimitada per pedres.
- És una imatge al natural.
- Format horitzontal.
- Fotografía complexa, icònica, polisèmica i original.
- Pla general.
- Angulació frontal i suament picada.
- Imatge en camp.
- L'aire el podem percebre en els espais vuits de l'aire.
- El punt de fuga és la meitat de l'horitzó.
- El pes visual és la passarela.
- Una línia fàcil de captar són les limitacions de la pasarela.
- Forma rectangular.
- El centre d'interés està en la passarela.
- L'ordre de lectura seria el següent: la passarela, el mar i el cel.
- Existeix una simetría i repeticions, les pedres.
- No percebo molta profunditat de camp.
- El codi lumínic és de qualitat tova, amb procedència natural de matinada.
- La direccionalitat és principal.
- Cromatisme desaturat, colors predominants el marró i diverses tonalitats de blaus.
- Temperatura de color freda.
- Textura llisa.
DESCRIPCIÓ MATERIAL
ENQUADRAMENT
COMPOSICIÓ
ENFOCAMENT
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada