Campanya publicitària LARIA


Una companya i jo hem creat una campanya publicitària on hem tret al públic un servei exepcional.

  • Nom del producte: Laria
  • Particularitats: Aplicació de moda, on personalitzes el teu armari. És fan recomenacions de conjunts tenint en compte el temps i els teus gustos. A més, fa suggerències de roba que s'sadapti al vostre outfit.
  • Logo:

Laria
  • Target: Aquesta aplicació està destinada a persones de totes les edats, però com es tracta d'una APP, ens centrarem en el públic jove i adult interessat en la moda indiferentment del seu sexe.
  • Recursos: Destacar allò positiu, eliminant al públic per tant els inconvenients (incertesa de previsió temporal, dedicació a fer fotos a cada peça de roba...). Solució senzilla: et facilita la vida, evita perdre temps escollint el què posar-te i et recomana models que combinin a més de suggerències de compra que et puguin agradar sense la necessitat de buscar per diferents botigues. Magnificar problemes: difícil elecció i poc temps. Suborn: -35% a la primera compra ddins l'aplicació. Imperatius: Pruébalo ya!. logan: "La app de moda que lo hace a timpo".
  • Imatge de marca: logo (groc i negre). Publicitat encoberta de les marques de moda amb les quals col·laborem.
  • Mitjans: Autobusos, gran pantalla del "Times square", cartells al carrer, centres comercials, xarxes socials...


Comentaris