Anàlisi cartelleres


En aquesta entrada del blog analitzarem 10 pel·lícules actuals i els seus respectius gèneres:


Trailer

Títol:  "Cada día"/ "Every day"
Autor i any: Michael Sucsy / 23 Febrer 2018
Gènere: Drama, romanç i fantasia
Valoració personal: Estic d'acord amb els gèneres ja establerts, ja que
abarca drama, una història amorosa i efectes surrealistes.



Tràiler

Títol: "Avengers, infinity war"
Autor i any: Anthony i Joe Russo / 27 Abril 2018
Gènere: Acció, fantasia i ciència ficció
Valoració personal: A més dels gèneres proposats, jo hi posaria el tema
superheroic, ja que hi predominen en el film.


Tràiler

Títol: "Wonder"
Autor i any: Stephen Chbosky / 14 Novembre 2017
Gènere: Drama
Valoració personal: Aquesta pel·lícula està classificada coma gèner dramàtic i, en part és cert, el que passa és no només és drama, no sabria 
classificar-ho en un altre gènere però hi han parts divertides.

Tràiler

Títol: "The shape of water"
Autor i any: Guillermo del Toro / 16 Febrer 2018
Gènere: Cinema fantàstic, melodramàtic i thriller.
Valoració personal:Hi estic totalment d'acord. Abarca tots aquests gèneres ja que la peli es tracta d'un home amfibi (fantasia) la història 
d'amor amb una humana (aqui afegiria romàntic) i la desgràcia
d'aquests dos.

Tràiler
Títol: "It"
Autor i any: Andy Muschietti / 8 de Setembre de 2017
Gènere: Terror, drama, comèdia i suspens.
Valoració personal: És veritat, tot i que és obvi que aquestes tipologíes
de films continguin gèneres de por i suspens ja que el que
es vol pretendre és causar sensacions fortes a l'espectador,
en aquest cas, també toquen l'àmbit còmic.

Tràiler

Títol: "La la land"
Autor i any:  Damien Chazelle / 2016
Gènere: Musical, romanç i drama
Valoració personal: No estic d'acord amb que aquesta peli
contingui escenes dramàtiques, és a dir, una parella que
es separa no transmet tal tipus de forta emoció. 
Personalment, jo prescindiria de l'últim gènere.


Tràiler

Títol: "COCO"
Autor i any: Lee Unkrich / 2017
Gènere: Animació, comèdia dramàtica i fantasia.
Valoració personal: Bé, és animada perqué consta d'edició feta a ordinador
amb dibuixos, té moments graciosos, però al final 
sempre s'acaba malament. Fantasia és bàsicament
perqué s'utilitzen efectes animats i coses surreals.
Trailer

Títol: " A quiet place"
Autor i any: John Krasinski / 2018
Gènere: Terror, thriller i fantàstic
Valoració personal: La vaig veure fa poc i em va agradar molt,
tenint en compte que vaig anar al cine,
el cóm jugàven amb els silencis i el so era brutal. A més,
afegiria suspens.
Trailer

Títol: "Campeones"
Autor i any: Javier Fesser / 2018
Gènere: Comèdia
Valoració personal: Aquesta no la he vist, tot i que pel que m'han
dit i allò que he vist en el trailer jo també penso
que es tracta d'una pel·lícula còmica pràcticament fins
al final. No hi ha cap gènere més que sobresurti durant
el decurs d'aquesta.

Tràiler

Títol: "Un don excepcional"
Autor i any: Marc Webb / 2017
Gènere: Drama
Valoració personal: També hi consten situacions còmiques,
no tot està vist tan malament.

















Comentaris